BENDROSIOS PARDAVIMO IR PRISTATYMO SĄLYGOS

1 punktas – Bendroji dalis

1.1 Šiose Bendrosiose sąlygose („Bendrosiose sąlygose“) taikomi šie apibrėžimai:

- Pardavėjas: UAB “Daisera”, Lietuva

- Pirkėjas: bet kuris fizinis ar juridinis asmuo, kuris derasi dėl Sutarties sudarymo su Pardavėju ir (arba) sudaro sutartį su Pardavėju, perka prekes pagal išankstinio mokėjimo sąskaitą, pardavimo pasiūlymą, perka UAB “Daisera” filialuose be išankstinės mokėjimo sąskaitos, užsako prekes el. laišku, arba telefonu suderina prekių atvykimą į kliento nurodytą adresą.

- Sutartis: Pirkėjo ir Pardavėjo sutartis, pagal kurią Pardavėjas pristato gaminius, arba pirkėjas patvirtina pirkimą pagal nurodyta UAB “Daisera” darbuotojo sukurtą išankstinio mokėjimo sąskaitą, Pirkėjas gali patvirtinti pirkimą el. Laiško pagalba arba padarydamas dalinį arba pilną apmokėjimą nurodyta išankstinio mokėjimo sąskaitoje.

- Produktai: prekės, paslaugos ir (arba) konsultacijos plačiausia vartojamų žodžių prasme.

1.2 Šios Bendrosios sąlygos taikomos visiems pasiūlymams, sutartims ir visiems su jais susijusiems Pardavėjo ir Pirkėjo veiksmams. Bet kokių prieštaravimų atveju Sutartis turi viršenybę prieš šias Bendrąsias sąlygas.

1.3 Pardavėjas aiškiai atmeta, bet kokių bendrųjų Pirkėjo sąlygų taikymą, kad ir koks būtų jų pavadinimas.

1.4 Nukrypimai nuo šių Bendrųjų sąlygų ir Sutarties galioja tik tada, kai šie nukrypimai buvo aiškiai nurodyti ir Pardavėjo išdėstyti raštu, ir galioja tik vieną kartą.

1.5 Jei viena ar daugiau šių Bendrųjų sąlygų nuostatų (bet kurios jų dalies) pripažįstama negaliojančia, panaikinta arba kitaip netaikytina, kitos jų nuostatos ir toliau taikomos pilna apimtimi Tokiu atveju šalys turi veikti kiek įmanoma vadovaudamosios negaliojančia, panaikinta arba kitaip netaikytina nuostata.

2 punktas – Sutarčių sudarymas

2.1 Visi Pardavėjo arba jo vardu pateikiami pasiūlymai, ir pareiškimai yra visiškai be įsipareigojimo. Įsipareigojimai taikomi patvirtinus sutaris, pardavimo pasiūlymus, išankstinio mokėjimo sąskaitas el.laišku arba pilnu ar avansiniu mokėjimu.

2.2 Sutartis sudaroma tik tuo atveju, jei sudaroma rašytinė abiejų šalių pasirašyta Sutartis arba Pardavėjas elektroniniu paštu ar raštu išsiunčia Pirkėjui užsakymo patvirtinimą, kurie tokiu atveju yra laikomi užsakymo patvirtinimu ir laikomi sutartimi, kuriai galioja šios aukščiau ir žemiau išvardintos taisyklės.

2.3 Jei rašytinė Sutartis nebuvo sudaryta ir nebuvo išsiųstas užsakymo patvirtinimas,bet pirkėjas atlieka avansinį arba pilna mokėjimą, tokiu būdu patvirtindamas užsakymą, šalys vis tiek yra įsipareigojusios, jei Pardavėjas pradeda vykdyti užsakymą ( sutartį). Išankstinio mokėjimo sąskaita faktūra tokiu atveju bus laikoma Pirkėjo užsakymu ir teisingu Pardavėjo ir Pirkėjo Sutarties atspindžiu.

2.4 Be išankstinio raštiško Pardavėjo leidimo Pirkėjas neturi teisės perleisti šios Sutarties ir (arba) bet kokios iš to kylančios teisės ir pareigos visiškai ar iš dalies trečiajai šaliai.

2.5 Pardavėjas pasilieka teisę per 48 h. nuo sutarties sudarymo atšaukti sudarytą sutartį ir nedelsiant informuoti Pirkėją el. Laišku, telefonu ar kitomis priemonėmis.

2.6 Pardavėjo pateiktoje sutartyje, pasiūlyme, išankstinio mokėjimo sąskaitoje ar pateikus pasiūlymą el. Laišku ir klientui jį patvirtinus reikia atkreipti dėmesį, kad pardavėjas neatsako dėl tikslių medžiagų, produktų kiekio. Pardavėjo teikiami skaičiavimai būna tik preliminarūs, rekomendaciniai ir Pirkėjas galutinius skaičius tvirtina pats. Pirkėjas dėl trūkumo ar pertekliaus medžiagų ar produktų negali reikalauti atlyginti žalos, pristatyti trūkstama kiekį užbaigti projektui Pardavėjo kaštais arba reikalauti atlyginti žalą susidariusia dėl trūkstamų medžiagų pristatymo termino.

3 punktas – Kainos ir apmokėjimas

3.1 Jei nenurodyta kitaip, kainos nurodytos eurais, neįskaitant, kitų išlaidų ir bet kokių mokesčių, rinkliavų, muitų ir importo bei eksporto mokesčių, kuriuos privaloma mokėti pagal įstatymus. Atsiskaitant užsienio valiuta, valiutos riziką prisiima Pirkėjas.

3.2 Kainos nustatomos remiantis sąnaudų veiksniais ir sąnaudų elementais, taikomais Sutarties sudarymo metu, tokiais kaip importo ir eksporto muitai, krovinių gabenimas ir draudimas, iškrovimo išlaidos, rinkliavos ir mokesčiai, žaliavos, elektra ir dujos, produktai ir paslaugos, gautos iš trečiųjų šalių, atlyginimai, socialinio draudimo mokesčiai ir draudimo įmokos. Pardavėjas turi teisę koreguoti sutartas kainas, jei sąnaudų faktorių kaina padidėjo, palyginti su kainomis, kuriomis buvo sudaryta Sutartis.

3.3 Mokėjimai turi būti atlikti prieš pristatant prekes arba, jeigu papildoma sutartis numato, per tam tikrą dienų skaičių kuris numatomas sutartyje nuo sąskaitos faktūros išrašymo datos. Pirkėjas apmoka sąskaitas faktūras be išskaitymų, sumažinimų ar įskaitymų ir neturi teisės sustabdyti jokių mokėjimo įsipareigojimų Pardavėjui.

3.4 Visos mokėjimo sąlygos yra galutinės. Jei per papildomoje sutartyje nurodytą laikotarpį sąskaitą nėra apmokama, Pirkėjas nedelsiant nevykdo įsipareigojimų ir visos Pardavėjo pretenzijos Pirkėjui bet kokiais atvejais turi būti nedelsiant įvykdytos ir apmokėtos. Tokiu atveju Pirkėjas nuo numatytos sąskaitos faktūros apmokėjimo dienos taip pat turi mokėti nustatytas komercines palūkanas, 2% nuo bendros užsakymo sumos su pvm už kiekvieną pradelsta dieną. Be to, pavėluoto mokėjimo atveju visas teismines ir neteismines išieškojimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Neteisminės išieškojimo išlaidos yra 15% pagrindinės sumos, įskaitant PVM, ir ne mažiau kaip 250,00 €, Pardavėjas turi teisę reikalauti atlyginti faktines išlaidas, jei šios išlaidos yra didesnės.

3.5 Skundai ("reikalavimas") dėl sąskaitos faktūros Pardavėjui turi būti pateikti raštu per 5 (penkias) dienas nuo sąskaitos faktūros išrašymo datos. Pasibaigus šiam terminui, skundai nenagrinėjami, o Pirkėjas netenka teisės skųstis. Skundas nepažeidžia jokio mokėjimo įsipareigojimo. Todėl mokėjimai turi būti vykdomi kaip buvo sutarta sutartyje.

3.6 Pardavėjas visada turi teisę reikalauti iš Pirkėjo avansinio mokėjimo arba bet kokios formos užstato, įskaitant, bet neapsiribojant, įkeitimais, turto areštu ir banko garantijomis.

3.7 Už grąžintas prekes UAB „Daisera“ pirkėjui grąžina pinigus per 14 d.d

3.8 Pristatymo metu nustačius gamyklinius ar transportavimo brokus Pirkėjas neturi teisės nesilaikyti mokėjimų sutartu sutartyje.

4 punktas – Pristatymas ir pristatymo laikotarpiai

4.1 Jei aiškiai nesusitarta kitaip, pristatymai vykdomi iš gamyklų su kuriomis Pardavėjas turi bendradarbiavimo sutartis arba pardavėjo sandėlio.

4.2 Karo rizika visada tenka Pirkėjui.

4.3 Jei siuntėjas arba šalis, iš kurios ir (ar) tarpininkaujant užsienyje įsigytos Prekės, išsiuntus tinkamą priminimą, visiškai ar iš dalies nevykdo savo įsipareigojimų Pardavėjui, neatsižvelgiant į tai, už ką arba dėl kokios priežasties Pardavėjas turi teisę atšaukti Sutartis su Pirkėju. Pirkėjas pareikšti jokių prentenzijų dėl negautų prekių neturi teisės. Jeigu sumokėtas avansas arba pilna užsakymo suma, Pardavėjas šiuos pinigus privalo grąžinti Pirkėjui nuo pranešimo per 5 d.d

4.4 Pristatymo atveju Pirkėjas privalo priimti Prekes ir nedelsiant jas iškrauti. Maksimalus galimas iškrovimo laikas iki 1,5 h. Jei Pirkėjas to nepadaro, visas su tuo susijusias išlaidas padengia jis.

4.5 Visais atvejais Pardavėjas turi teisę pasirinkti transporto priemonę su kuria bus pristatomos prekės, nebent būtų aiškiai susitarta kitaip. Transporto priemonės pasirinkimas gali kainuoti papildomai, apie tai informuoti Pirkėją privalo Pardavėjo atstovai.

4.6 Pardavėjas nepriima standartinių pakavimo medžiagų. Daugkartinio naudojimo pakavimo medžiagos grąžinamos už nurodytą kainą tik tuo atveju, jei dėl to buvo aiškiai susitarta, o pakavimo medžiagos grąžinamos Pardavėjui tvarkingai, atsižvelgiant į Pirkėjo riziką ir atsakomybę. Jeigu standartinės pakavimo medžiagos buvo įkainotos pavyzdžiui padėklai, Pirkėjas privalo savo transportu grąžinti Pardavėjui šias medžiagas, o Pardavėjas už jas sumokėtus pinigus Pirkėjui grąžins per 5 d.d.

4.7 Pardavėjas turi teisę atskirai išrašyti sąskaitą už dalinius pristatymus.

4.8 Nurodytas pristatymo laikas yra apytikslis ir nėra galutinis terminas. Pristatymo terminų viršijimas nesuteikia Pirkėjui teisės į nuostolių atlyginimą, išskyrus Pardavėjo tyčinius ar didelio neatsargumo atvejus, kurie daro įtaką pristatymo terminui.

4.8.1 Jeigu reikalingas pristatymas ne darbo dienomis, Pirkėjas privalo Pardavėją informuoti apie norą tokio pristatymo prieš užsakant prekes. Pristatymas ne darbo dienomis gali kainuoti papildomai.

4.8.2.1 Pardavėjo nurodytas pristatymo laikotarpis, kai prekės pristatinėjamos iš Pardavėjo sandėlio daugeliu atvejų yra apytikslis ir gali skirtis 2-3 d.d Tikslios pristatymo valandos nurodyti Pardavėjas negali, nes samdomos transporto kompanijos nenurodo tikslaus pristatymo laiko valandomis.

4.8.2.2 Pardavėjo nurodytas pristatymo laikotarpis, kai prekės pristatinėjamos iš Tiekėjo sandėlio daugeliu atvejų yra apytikslis ir gali skirtis nuo 3 d.d iki 14 d.d. Pirkėjas dėl to negali reikalauti atlyginti piniginės žalos susijusios su prekių tiekimo vėlavimu.

4.8.3 Pardavėjo samdomos transporto kompanijos vairuotojai nepadeda išsikrovimo metu.

4.8.4 Pastebėjus neatitikimus produkcijos kiekyje arba kokybės pažeidimus būtina pažymėti transporto važtaraštyje visus neatitikimus ir pažeidimus. To nepadarius pretenzijos vėliau nebus svarstomos.

4.8.5 Būtina išsikrovimo metu neatitikimus fiksuoti nuotraukomis ar video medžiaga. Prireikus šią medžiaga pateikti Pardavėjui kartu su pretenzija.

4.9 Jeigu sutartyje, išankstinio mokėjimo sąskaitoje, ar el. laišku nenurodyta, kaip bus pristatomos prekės, visada pristatymas yra vykdomas be iškrovimo paslaugos. Iškrovimo paslauga visada nurodoma atskirai ir papildomai apmokestinama.

5 punktas – Skundai ir kokybė

5.1 Skundai dėl pristatytų Prekių kiekio ir skundai dėl defektų ar pažeidimų turi būti pateikti iš karto po pristatymo ir pažymėti prekių pristatymo kvite, sąskaitoje ar važtaraštyje, kurį Pirkėjas turi perduoti Pardavėjui, po kurio taip pat per 8 (aštuonias) dienas po pristatymo, raštu turi būti pateiktas oficialus skundas, nurodant priežastis. Skundai dėl kokybės ar nukrypimų nuo specifikacijų ir bet kokie kiti skundai turi būti pateikti per 8 (aštuonias) dienas nuo pristatymo raštu, nurodant priežastis. Pasibaigus minėtiems terminams, teisė skųstis nustoja galioti ir skundai nebenagrinėjami. Skundai nesuteikia Pirkėjui teisės sustabdyti mokėjimus.

5.2 Teisė skųstis nustoja galioti, jeigu Pirkėjas pakeitė Prekes plačiąja vartojamų žodžių prasme, pavyzdžiui, jas supjaustė, nudažė, sulankstė, apdirbo ir pan.

5.3 Jei skundas yra pagrįstas, Pardavėjas gali savo nuožiūra arba išrašyti kredito sąskaitą, arba pristatyti pakaitinį (panašų) produktą, tačiau tik po to, kai grąžinamos iš pradžių pristatytos Prekės. Pardavėjas neprivalo (toliau) atlyginti nuostolių galimai susidariusių dėl prastovų, negalimo darbo ar pan.

5.4 Neteisingų užsakymų atveju prekės gali būti grąžinamos (spec prekės negrąžinamos) tik gavus aiškų raštišką Pardavėjo sutikimą, tokiu atveju visada bus skaičiuojami 15% administracinių išlaidų. Prekės grąžinamos Pirkėjo kąštais.

5.5 Pateikiant skundą dėl pristatytų prekių kokybės (paslėpto broko kurio negalima buvo matyti išsikrovimo metu) būtina turėti video ar foto medžiaga ir toks skundas galima pateikti per 8 d.d po pristatymo. Pasibaigus šiam terminui skundas nebus nagrinėjamas.

6 punktas – kokybė

6.1 Parduodamos Pardavėjo prekės visada yra nauji produktai nebent pardavėjas išskirtinai nurodo Pirkėjui kitaip dėl būsimų pardavimo prekių.

6.2 Pardavėjas gali reikalauti, kad Pirkėjas patikrintų Produktus prieš pradėdamas gabenti, apdoroti ir pan. Pirkėjas šią apžiūrą privalo atlikti per 5 (penkias) darbo dienas po to, kai Pardavėjas praneša apie pageidavimą, kad tai būtų padaryta.

6.3 Prekių kokybė atitinka Pardavėjo skelbiama kokybę savo internetiniame psl. www.daisera.lt Jeigu pristatytos prekės neatitinka skelbiamų reikalavimų, Pirkėjas po pristatymo turi per 5 d.d Kreiptis su prentenzija į Pardavėją.

6.4 Pirkėjas patvirtina, kad yra susipažinęs su prekių naudojimo, montavimo, sandėliavimo informacija, instrukcijomis. Jeigu Pirkėjui trūksta informacijos jis gali atskiru el. laišku prašyti Pardavėjo darbuotojų papildomos ar trūkstamos informacijos.

6.5 Nežinojimas apie prekės montavimo principus, sandėliavimo taisykles nesuteikia Pirkėjui teisės reikalauti atlyginti žalą kurią jis patyrė dėl netinkamo montavimo ar netinkamo sandėliavimo dėl ko pakito produkto kokybė.

7 punktas – Force Majeure

7.1 Jei Pardavėjui dėl nuo jo nepriklausančių aplinkybių („force majeure“, „overmacht“) nepavyksta įvykdyti savo įsipareigojimų Pirkėjo atžvilgiu, terminas, per kurį Pardavėjas turi įvykdyti savo įsipareigojimus, pratęsiamas. Sąvoka „force majeure“ bet kuriuo atveju apima bet kokias nuo Pardavėjo nepriklausančias aplinkybes, įskaitant, neapsiribojant, išskirtines oro sąlygas, Pardavėjui dirbančių asmenų ligas, streikus, vyriausybės priemones, karus, mašinų gedimus ir (arba) gedimus, delsimas pirkimo pusėje arba negalėjimas įsigyti,

pavyzdžiui, žaliavų, pusgaminių, įrangos, kuro ar transporto, tiekėjų asortimento pasikeitimai, importo ir eksporto draudimai, importo ir eksporto kliūtys bei transporto apribojimai, įskaitant kad tai įvyksta Pardavėjo įmonėje ir pas jo tiekėjus.

7.2 Jeigu force majeure situacija tęsiasi ilgiau nei 6 (šešis) mėnesius arba yra neabejotina, kad ji tęsis ilgiau nei 6 (šešis) mėnesius, abi šalys turi teisę nutraukti Sutartį.

7.3 Force majeure atveju Pirkėjas neturi teisės į nuostolių atlyginimą.

8 punktas – Nuosavybės teisės rezervavimas

8.1 Pardavėjas pasilieka nuosavybės teisę į visas pristatytas prekes tol, kol bus visiškai įvykdytos visos jo pretenzijos Pirkėjui dėl bet kokios Sutarties

8.2 Kol Produktų nuosavybės teisė neperėjo Pirkėjui, Pirkėjui neleidžiama parduoti ar įkeisti Produktų arba suteikti tretiesiems asmenims kitokių teisių į juos, išskyrus įprastą jo verslo veiklą. Pirkėjas įsipareigoja pirmuoju Pardavėjo prašymu bendradarbiauti nustatant įkeitimo teisę reikalavimams, kuriuos Pirkėjas įgyja ar gaus savo klientams perparduodamas Prekes.

8.3 Pardavėjas turi teisę neribotai prieiti prie jam priklausančių Produktų. Pirkėjas įsipareigoja visapusiškai bendradarbiauti su Pardavėju, kad Pardavėjas galėtų įgyvendinti savo nuosavybės teisę atsiimdamas Prekes, įskaitant bet kokį tam reikalingą išmontavimą.

8.4 Pirkėjas privalo saugoti Prekes, kurios buvo pristatytos pagal nuosavybės teisę, laikydamasis visų reikiamų atsargumo priemonių ir kaip Pardavėjo atpažįstamą nuosavybę. Sandėliuoti prekes tinkamai.

8.5 Jei Pirkėjas nevykdo apmokėjimo ir Pardavėjas atsiima Prekes, kurios buvo pristatytos pagal nuosavybės rezervaciją, tai transporto išlaidas padengia Pirkėjas.

8.6 Jei ir tol, kol Pardavėjas yra Produktų savininkas, Pirkėjas turi nedelsdamas informuoti Pardavėją, jei tie Produktai yra (arba gresia) areštuoti arba dėl Produktų (bet kurios jų dalies) yra pareikšta bet kokia kita pretenzija. Apie Pardavėjo (nuosavybės) teises Pirkėjas taip pat praneša atitinkamai trečiajai šaliai.

9 punktas – Sustabdymas ir likvidavimas

9.1 Pardavėjas įsipareigoja, jeigu Pirkėjas nevykdo kokių nors įsipareigojimų Pardavėjui arba jei Pardavėjas gali pagrįstai tikėtis, kad Pirkėjas nevykdys kokių nors įsipareigojimų Pardavėjui, pavyzdžiui, sužinojęs, kad Pirkėjo kreditingumas mažėja, turi teisę raštu įspėjęs sustabdyti (tolesnį) savo įsipareigojimų vykdymą, iš Pardavėjo nereikalaujant mokėti jokios kompensacijos, tai nepažeidžiant kitų jo teisių.

9.2 Jei Pirkėjas:

− tampa nemokiu, paskelbiamas bankrutavusiu, yra priimtas į Lietuvos įstatymų numatytą fizinių ar juridinių asmenų skolos restruktūrizavimo schemą, pateikia pareiškimą dėl savo bankroto, mokėjimų sustabdymo, atsisako teisės disponuoti savo turtu arba jei areštuotas jo turtas (bet kuri jo dalis);

– yra globojamas arba kitaip netenka teisės disponuoti savo turtu ar jo dalimis;

- nutraukia arba perleidžia savo įmonę ar bet kurią jos dalį, įskaitant savo įmonės įnašą į steigiamą ar jau egzistuojančią bendrovę, arba pakeičia savo veiklos objektus.

įmonė ar fizinis asmuo; − miršta;

- laiku, visiškai neįvykdo jokių įsipareigojimų, kurie jam priklauso pagal įstatymus ar Sutartį arba pagal šias Bendrąsias sąlygas;

Pardavėjas turi teisę visiškai arba iš dalies nutraukti Sutartį, įsipareigojimus nedelsiant, be jokio įspėjimo apie įsipareigojimų nevykdymą ar teismo įsikišimo, pateikdamas raštišką pranešimą, visa tai nepažeidžiant kitų jo teisių.

10 punktas – atsakomybė

10.1 Pardavėjas neatsako už Pirkėjo ar bet kokių trečiųjų asmenų patirtą žalą, nebent tokia žala yra tiesioginė Pardavėjo tyčinio ar tyčinio neapdairumo pasekmė.

10.2 Pardavėjas jokiu būdu nėra atsakingas už jokią netiesioginę žalą, tokią kaip pasekminiai nuostoliai, vėlavimo žala ir negautas pelnas arba apyvartos praradimas.

10.4 Pirkėjas privalo atlyginti Pardavėjui nuostolius ir apsaugoti jį nuo bet kokių trečiųjų asmenų pretenzijų, tiesiogiai ar netiesiogiai susijusių su Prekėmis (naudojimu), ir atlyginti Pardavėjui visą žalą, kurią Pardavėjas patiria dėl tokių pretenzijų.

11 punktas – Ginčų sprendimas ir taikoma teisė

11.1 Šioms Bendrosioms sąlygoms ir Sutarčiai taikomi Lietuvos respublikos teisės aktai.

11.2 Bet kokie ginčai, kurie gali kilti dėl Sutarties ar šių Bendrųjų sąlygų, sprendžiami teisminiu būdu. Pardavėjas taip pat turi teisę pareikšti savo ieškinius Pirkėjui bendruosiuose teismuose.

12 punktas. – Prekių Grąžinimas, sandeliavimas

12.1 Spec. Prekių grąžinimas negalimas.

Spec. Prekių sąrašas:

1. Terasinės wpc lentos Brooklyn;

2. Terasinės wpc lentos Vintage;

3. Terasinės wpc lentos Harmony;

4. Terasinės wpc lentos Premium HK;

5. Fiberdeck terasos montavimo karkasas;

6. Visos wpc Boston tvoralentės ir komplektuojančios medžiagos;

7. Terasinės wpc lentos Fiberon;

8. Fiberdeck wpc weo 35 fasadinės dailylentės;

9. Fiberdeck wpc weo 60 fasadinės dailylentės;

10. Fiberdeck wpc weo classic fasadinės dailylentės;

11. Fiberdeck Brise soleil wpc profuktai;

12. James Hardie fibrocementinės dailylentės;

13. James Hardie fibreocementinės plokštės;

14. Fiberplank fibrocementinės plokštelės;

15. Felixwood terasinės medinės lentos;

16. Felixwood fasadinės medinės lentos.

17. Termo ir bambuko medienos lentos.

12.2 Ne spec. Prekių grąžinimas galimas tik nepažeidus jų prekinės išvaizdos, kokybiškas, supakuotas originaliose pakuotėse, nenaudotas ir per 14 d.d nuo prekių įsigijimo. Pristatymas pirkėjo transportu į UAB „Daisera“ Kauno filialą. Už transportavimo paslaugą apmoka Pirkėjas.

12.3 Apmokėjus visą sumą arba dali sumos užsakant spec prekes ir norit jų atsisakyti, pinigai Pirkėjui bus grąžinti tik tada, kai Pardavėjas parduos kitam klientui spec prekes.

12.4 Prekes paruoštas pristatymui, Pirkėjui galima sandėliuoti nemokamai iki 30 k.d UAB „Daisera“ sandėliuose. Pasibaigus šiam terminui prekės bus apmokestinamos 10 eur be pvm už kiekvieną pradelstą dieną. Tokių prekių atsiiemimas bus galimas tik susimokėjus visą sandėliavimo sumą. Sandeliavimas galimas iki 4 mėnesių. Po to prekės bus parduodamos kitiems klientams o sumokėta sumą už prekes nebus grąžinama Pirkėjui.

12.4 Pateikus pretenziją pristatymo metu dėl prekių kiekio ar kokybės neatitikimo būtina prekes sandėliuoti originaliose pakuotėse, sausoje vietoje arba sandariai uždengus, ant lygaus pagrindo atokiai nuo bet kokių cheminių medžiagų.